Frank Boel Fyhn

Missionær/frivillighedskons.

Havrevænget 31
7200  Grindsted
61 28 82 84
frank.f@indremission.dk


Fokusområder

Forkyndelse, frivillighedskonsulent, samfundskonsulent

Lidt om mig selv

Jeg er gift med Lene, og vi har 3 voksne børn. Jeg er taknemmelig for at Jesus har mødt mig, bliver ved med at møde mig og kalder mig ind i en dybere relation til ham. Jeg er født syd for Grindsted, og bor nu i Grindsted.  Jeg er uddannet bager og folkeskolelærer, og er blevet uddannet som frivillighedskonsulent.

Jeg nyder at være sammen med familie og venner. Jeg er et socialt menneske, som nyder at dele liv med folk jeg møder på min vej. Jeg sætter stor pris på at være ude i naturen, både morgen og aften. Det at kunne gå en tur sammen med andre, eller selv, giver mig meget energi, nogle gange giver det også inspiration til den næste tale. Jeg er klar på en snak, hvis det skulle byde sig. Jeg er glad for at komme på husbesøg hos mennesker. Jeg prøver at leve mit liv så jeg altid har god tid, selvom det er svært. Vi ønsker at vores hjem skal være et åben hjem, hvor alle er velkommen. 


Jeg kan tilbyde:

Den kærlighed, der har mødt mig, brænder jeg for at andre også får lov at opleve, gennem et personligt første møde eller genbesøg af Jesus. Dette tror jeg sker gennem bøn, bibellæsning og fællesskaber, hvor der er plads til den enkelte, samt det at være på vej i og stille spørgsmål til troen. Jeg brænder for vækkelse ind i mit eget og andres liv, både kristne og dem der ikke kender Jesus endnu. Derfor tilbyder jeg:

  • Forkyndelse, det er både for børn, junior, teen-klubber, IMU og IM fællesskaber.
  • Samtale og husbesøg.
  • At hjælpe og udfordre hinanden til at leve og tro på Jesus. Hvordan kan vi gøre det i vores hverdag?
  • Arrangere mindre fremstød, lejre og bibelcamping.

Emner jeg har holdt taler om. I kan sagtens spørge til andre emner også:

  • Hvad siger Bibelen om det at være forvalter, af vores tid, penge og arbejde?
  • Være med til at sætte fokus på Indre Missions vision: Forkynde Kristus, nå længere ud.
  • Glæde og hjælp til at læse Bibelen, igen eller på ny.
  • Fortælle (forkynde) om Jesus til mennesker, der ikke kender til kristendommen.
  • Hvordan man kan holde en andagt/indledning.
  • Hjælp til at fortælle dit vidnesbyrd.
  • "3 aftener med Jakobs-brevet". Bibelgennemgang.
  • Medvandring.
  • Bøn og forbøn.
  • Samtale og sjælesorg.

Ledersparring: : I forbindelse med min uddannelse, som frivilligheds konsulent, har jeg fået nogle redskaber som jeg rigtig gerne vil bruge sammen med jer. Har I brug for en at dele visioner med og jeres udfordringer i bestyrelsen? Så tag gerne kontakt til mig. Jeg kommer gerne og tager en snak med jer, for at hører jeres tanker, og kan indgå i et længere forløb, hvis I har et projekt, vi skal arbejde med.