Ny plakat skal pege på Indre Missions formål og visioner

Indre Mission har sendt en plakat ud til de lokale IM-fællesskaber .

Alle lokale IM-fællesskaber har modtaget en ny plakat fra Indre Mission. Plakaten, der er designet af grafiker Ben Haman, skal pege på Indre Missions formål og visioner. Han fortæller, at han har haft tre pejlemærker i sit design: at aktualisere Indre Missions formål og visioner, at brande IM’s nye logofarver og designstil og at være en flot plakat, som folk har lyst til at se på.

»Ligesom planten har brug for lys til fotosyntese, har vi brug for Jesus for at vokse og gro. De tofarvede blade står i en fin kontrast til det koralfarvede område og giver referencer til IM’s logo. Den kreative baggrund skal lede tankerne hen på det at skabe,« forklarer Ben Haman Jensen, som er en del af Grafisk Team på Indre Missions Hus.

»Alt, hvad vi laver, siger og gør i Indre Mission skal kunne rummes af vores formål og ligge indenfor vores visioner,« siger kommunikationschef Asbjørn Asmussen, der håber, at plakaten kan være med til at holde IM fast på det. Formålet og visionerne er forklaret nærmere under Fakta og tal på hjemmesiden. Her kan man også downloade plakaten og selv printe den. Plakaten kan også rekvireres fra IM’s sekretariat.

Hold dig opdateret med vores aktiviteter og nyheder fra Indre Mission

Vi sender vores nyhedsmailen hver anden torsdag med nyheder fra landsarbejdet og inspiration fra de lokale fællesskaber. Du får også en oversigt over kommende begivenheder og smagsprøver på magasinet impuls.
.
Stor spørgelyst om økonomi på formands- og kasserermøde
112 formænd og kasserere fik vigtig information og ny inspiration. 
Fra hiphop til country på Danmarks største kristne musikfestival
Programmet for årets Å-festival spænder over flere musikgenrer og forsøger at ramme, så der er noget for enhver smag. …
Indre Missions vicegeneral takker af
Det blev til i alt 34 års ansættelse i Indre Mission for Peter Nord Hansen, som nu har valgt at gå på pension.

Annoncer