Alle lokale IM-fællesskaber har modtaget en ny plakat fra Indre Mission. Plakaten, der er designet af grafiker Ben Haman, skal pege på Indre Missions formål og visioner. Han fortæller, at han har haft tre pejlemærker i sit design: at aktualisere Indre Missions formål og visioner, at brande IM’s nye logofarver og designstil og at være en flot plakat, som folk har lyst til at se på.
»Ligesom planten har brug for lys til fotosyntese, har vi brug for Jesus for at vokse og gro. De tofarvede blade står i en fin kontrast til det koralfarvede område og giver referencer til IM’s logo. Den kreative baggrund skal lede tankerne hen på det at skabe,« forklarer Ben Haman Jensen, som er en del af Grafisk Team på Indre Missions Hus.
»Alt, hvad vi laver, siger og gør i Indre Mission skal kunne rummes af vores formål og ligge indenfor vores visioner,« siger kommunikationschef Asbjørn Asmussen, der håber, at plakaten kan være med til at holde IM fast på det. Formålet og visionerne er forklaret nærmere under Fakta og tal på hjemmesiden. Her kan man også downloade plakaten og selv printe den. Plakaten kan også rekvireres fra IM’s sekretariat.