71 elever er begyndt på Børkop Højskole

Børkop Højskole er fyldt til bristepunktet og klar til et nyt hold, der har valgt at bruge efteråret på bibelundervisning, kreative fag, rejser og stærkt fællesskab.

Eleverne på efterårsholdet samledes til den første fælles morgenmad på Børkop Højskole. Foto: Stefan Møller Høeg

Søndag den 3. august startede et nyt og stort hold elever på Børkop Højskole. Med i alt 71 elever er skolen fyldt op, og stemningen er præget af både glæde og forventning.

"Efter en god og lang sommer glæder vi os utroligt meget til at komme i gang med at lave højskole igen, fortæller Stefan Møller Høeg, PR-medarbejder på skolen.

I løbet af efteråret venter et intensivt kursus med undervisning i Bibelen, kreativ udfoldelse, rejseoplevelser og et tæt fællesskab blandt eleverne.

Kom tættere på arbejdet i Indre Mission

Hver anden uge sender vi nyt om arbejdet, menneskerne og det, der rører sig i Indre Mission. Du får også en smagsprøve på magasinet Impuls og en oversigt over kommende arrangementer.

.
Mangeårig frivillig bliver ny DFS-konsulent
Alle børn skal have chancen for at høre om Jesus, mener Kirsten Taulborg Hansen, der i juli tiltræder i DFS.
Teologiske mindretal skal være hurtigt ude
Ny vejledning fra Kirkeministeriet ændrer spillereglerne for menighedsråd, der ønsker at beskytte et teologisk mindretal ved ansættelse af nye…
Missionshus bygger legeplads for hele byen
En ny legeplads ved missionshuset i Fiskbæk skal skabe plads til leg for hele byen.

Annoncer