72 er begyndt på Børkop Højskole

Efterårsholdet udfordrer rammerne på højskolen og sætter rekord med 72 nye deltagere.

Det nye elevhold presser rammerne på Børkop Højskole til bristepunktet. Foto: Børkop Højskole

Unges interesse for at tage på højskole og fordybe sig i Bibelens fortællinger og det kristne univers skaber glæde på Indre Missions Bibelskole i Børkop.

72 unge har taget hul på fem spændende måneder i deres liv. Det er ny rekord.

»Vi er fulde af glæde og forventning til efterårets ophold. At så mange unge prioriterer et bibelskoleophold på Indre Missions Bibelskole giver grund til optimisme og forventning. Det er et udtryk for, at Guds ånd arbejder i og tilskynder unge til at søge Gud og hans vej for dem,« fortæller forstander Robert Bladt.

På Luthersk Missions Højskole i Hillerød er efterårsholdet også begyndt. Her er der 49 unge, som har taget hul på et nyt kapitel i deres liv.

Kom tættere på arbejdet i Indre Mission

Hver anden uge sender vi nyt om arbejdet, menneskerne og det, der rører sig i Indre Mission. Du får også en smagsprøve på magasinet Impuls og en oversigt over kommende arrangementer.

.
Indre Mission ansætter en digital projektkoordinator
Claus Haaning Andersen tiltræder 1. august i en nyoprettet stilling, hvor han skal være med til at udvikle og koordinere digitale løsninger på tværs…
Mangeårig frivillig bliver ny DFS-konsulent
Alle børn skal have chancen for at høre om Jesus, mener Kirsten Taulborg Hansen, der i juli tiltræder i DFS.
Teologiske mindretal skal være hurtigt ude
Ny vejledning fra Kirkeministeriet ændrer spillereglerne for menighedsråd, der ønsker at beskytte et teologisk mindretal ved ansættelse af nye…

Annoncer