IM-genbrug i Jelling får selvbetjening

IM-genbrug i Jelling har fra 1. oktober indført selvbetjening, så kunderne kan handle uden for butikkens normale åbningstid.

Nu har IM-genbrug tre butikker med selvbetjening. Foto: IM-genbrug

Fra 1. oktober har IM-genbrug i Jelling fået selvbetjening, så kunderne kan handle uden for den almindelige åbningstid.

Butikken i Jelling er den tredje butik i IM-genbrug, med selvbetjening, og i de to andre har det hidtil været en succes, vurderer leder af IM-genbrug Jonas Laugesen.

»Vi har gode erfaringer med selvbetjeningsløsningen. Den er et godt supplement til den almindelige åbningstid med betjening. Indtil nu har vi haft selvbetjening i butikkerne i Skjern og Esbjerg, og vi kan se, at det hæver salget betydeligt. Derfor går vi nu videre og indfører den samme løsning i butikken i Jelling,« fortæller Jonas Laugesen.

Kom tættere på arbejdet i Indre Mission

Hver anden uge sender vi nyt om arbejdet, menneskerne og det, der rører sig i Indre Mission. Du får også en smagsprøve på magasinet Impuls og en oversigt over kommende arrangementer.

.
Mangeårig frivillig bliver ny DFS-konsulent
Alle børn skal have chancen for at høre om Jesus, mener Kirsten Taulborg Hansen, der i juli tiltræder i DFS.
Missionshus bygger legeplads for hele byen
En ny legeplads ved missionshuset i Fiskbæk skal skabe plads til leg for hele byen.
Caroline tager et år for Caroline
Teologistuderende Caroline Hartmann Bernhard tiltræder 1. august i et barselsvikariat som ungdomskonsulent i Region Øst. …

Annoncer