Jannie skal inspirere børne- og juniorklubber i Trekantområdet

Den 1. februar begyndt Jannie Danielsen i sit nye arbejde som konsulent i DFS.

Jannie Danielsen ser frem til at deltage i lejrene på Lyngsbo og i aktiviteter på Mørkholt Strand Camping.

Børnene i Trekantområdet har fået en konsulent, som vil arbejde for, at de hører evangeliet. Den 1. februar begyndte Jannie Danielsen som ny konsulent i Danmarks Folkekirkelige Søndagsskoler (DFS), og hun er klar til at komme ud og besøge børne- og juniorklubber.

Derudover vil man kunne finde hende i aktion på lejre på Lyngsbo og i aktiviteter på Mørkholt Strand Camping, hvor hun vil bruge af sine erfaringer fra mange år som frivillig leder på børne- og juniorlejre.

»Jeg kan lide samspillet med børnene og at være med til at formidle budskabet om Jesus,« fortæller Jannie Danielsen, der også skal være med til at udvikle nye, spændende materialer i DFS.

Da hun så, at DFS søgte efter en ny konsulent, var hun ikke i tvivl om, at Gud havde en finger med i spillet.

»Det har altid været en hjertesag for mig at fortælle om Guds store kærlighed, og at jeg nu kan få lov at arbejde med at formidle evangeliet til børn og ledere på fuld tid, er en stor gave for mig,« forklarer den nye konsulent, der er læreruddannet.

Jannie Danielsen er 30 år og bor i Hedensted. Hun er gift med Thomas, og de har to børn.

Hold dig opdateret med vores aktiviteter og nyheder fra Indre Mission

Vi sender vores nyhedsmailen hver anden torsdag med nyheder fra landsarbejdet og inspiration fra de lokale fællesskaber. Du får også en oversigt over kommende begivenheder og smagsprøver på magasinet impuls.
.
Aksen er et nyt samlingspunkt i byen
Hammerum har fået et nyt missionshus, og indvielsen blev fejret over syv dage
Stor opbakning til konference om kærlighed og seksualitet
225 deltog i en konference om parforhold og seksualitet gennem livets faser. Særligt seminaret om kærlighedslivet efter børnene er flyttet hjemmefra,…
Ny undersøgelse kaster lys over Indre Missions image
I to spørgeundersøgelser og en medieanalyse har kommunikationschef Asbjørn Asmussen undersøgt forskellen mellem omverdenens billede af Indre Mission…

Annoncer