Lohse digitaliserer gamle musikudgivelser

En henvendelse fra en kunde gjorde det muligt for Forlagsgruppen Lohse at digitalisere udsolgte udgivelser

En række af Refleks Musiks gamle udgivelser er blevet digitaliseret og kan nu høres på bl.a. Spotify og YouTube.

Forlagsgruppen Lohse har digitaliseret en række af Refleks Musiks gamle udgivelser. Udgivelserne har været udsolgt en del år, men nu er de tilgængelige til streaming på bl.a. Spotify og YouTube. Det drejer sig bl.a. om flere Gospel-kids-udgivelser og om Refleks-musikere som Iversen Band, Vocaloud, Primus, Klaus & Thomas, Josua og JA!

»Det hele begyndte med, at vi fik en henvendelse fra en kunde, som gerne ville hjælpe os med at digitalisere flere af vores gamle LP’er og kassettebånd. Det betød, at vi kunne gøre dem tilgængelige digitalt for alle vores kunder,« fortæller marketingsassistent Helle Jakobsen fra Forlagsgruppen Lohse.

Hun fortæller, at man enten kan søge efter kunstnerne på streamingtjenesterne, eller også kan man finde flere af udgivelserne på de playlister, som findes på Forlagsgruppen Lohses YouTubekanal.

Kom tættere på arbejdet i Indre Mission

Hver anden uge sender vi nyt om arbejdet, menneskerne og det, der rører sig i Indre Mission. Du får også en smagsprøve på magasinet Impuls og en oversigt over kommende arrangementer.

.
Bibelcamping i byens have
En af Danmarks små bibelcampings finder man midt i landsbyen Haderup mellem Herning og Viborg, hvor byparken udgør den perfekte ramme. …
Hovedbestyrelse rettede blikket mod fremtiden
Hvordan løser IM bedst sine opgaver om 10 år? Det drøftede hovedbestyrelsen på sit møde i juni.
Indre Mission ansætter en digital projektkoordinator
Claus Haaning Andersen tiltræder 1. august i en nyoprettet stilling, hvor han skal være med til at udvikle og koordinere digitale løsninger på tværs…

Annoncer