Impuls – Indre Missions Tidende oplever i disse år et fald i antallet af abonnenter. Det skyldes dog sjældent, at folk aktivt opsiger bladet. De fleste nuværende abonnenter er meget trofaste og bliver ved med at læse bladet gennem mange år. Faldet skyldes primært, at det er svært at få nye abonnenter til – især blandt de yngre generationer.
For at blive klogere på, hvordan bladet kan udvikle sig, gennemfører impuls i september en spørgeundersøgelse. Formålet er både at høre fra de trofaste læsere om, hvad de sætter mest pris på, og hvad de eventuelt savner – og samtidig at få indblik i, hvorfor nogle vælger ikke at abonnere.
»Vi vil gerne forstå, hvordan impuls opleves af både læsere og ikke-læsere. Den feedback kan hjælpe os til at se, hvilke styrker vi skal holde fast i, og om der er ting, vi bør gøre anderledes for at være mere relevante,« fortæller ansvarshavende redaktør Asbjørn Asmussen.
Undersøgelsen kan besvares hele september via et online spørgeskema. Det tager 5-10 minutter at udfylde, og alle svar er anonyme.
Deltag i spørgeundersøgelse om impuls