Når man kommer kørende forbi missionshuset i Lindved ved Vejle, bliver man mødt af et banner, der fortæller om noget af det, der foregår i huset.
»Vores missionshus ligger et godt sted lige ved én af indfaldsvejene til Lindved. Den placering vil vi gerne udnytte, så vi bliver synlige med, hvad der sker i vores missionshus. Vi ønsker, at bannerne får mennesker til at reflektere over, hvad der foregår, og at de ser, at arrangementerne er vedkommende for alle. Vi håber, at det kan give anledninger til samtaler om tro og liv,« fortæller Erik Lauridsen fra IM-fællesskabet.
Først overvejede man, om man skulle opstille et digitalt skilt, som der er ved nogle af vejene ind til byerne, men det var en stor investering. I stedet gik man over til en bannerløsning, som kører i en testperiode på tre år.
»Vi har brugt det i et år og haft otte til ni bannere oppe. De bliver typisk skiftet ud hver anden måned, alt efter hvilket arrangement vi vil slå et slag for,« siger Erik. Og erfaringerne er positive.
»Vi får god feedback fra mange forskellige mennesker, og det har også givet nogle gode samtaler.«