Hovedbestyrelsen inviterer indenfor

Når Indre Missions hovedbestyrelse mødes i Horsens er der ekstra stole omkring bordet.

Som det efterhånden er blevet tradition inviterer IM's hovedbestyrelse til åbent bestyrelsesmøde i september måned. Denne gang er det i Horsens missionshus den 20. september kl. 17.

Åbent bestyrelsesmøde betyder, at alle interesserede er inviteret til at deltage i drøftelsen og til at foreslå emner til dagsordenen.

Formålet med de åbne bestyrelsesmøder er at give mere plads til dialogen med baglandet og IM's venner. Indbydelsen henvender sig særligt til lokale bestyrelser og frivillige medarbejdere, men alle er velkommen.

Af hensyn til planlægningen er tilmelding nødvendig. Til gengæld bydes der på aftensmad og kaffe undervejs.

Det er femte gang, der inviteres til åbent bestyrelsesmøde. Sidste gang det blev gennemført var i 2019 i Brønderslev, hvor ca. 40 tilmeldte IM-venner deltog i mødet. I 2020 var mødet ramt af coronarestriktioner og der var derfor ingen gæster.

Kom tættere på arbejdet i Indre Mission

Hver anden uge sender vi nyt om arbejdet, menneskerne og det, der rører sig i Indre Mission. Du får også en smagsprøve på magasinet Impuls og en oversigt over kommende arrangementer.

.
Bibelcamping i byens have
En af Danmarks små bibelcampings finder man midt i landsbyen Haderup mellem Herning og Viborg, hvor byparken udgør den perfekte ramme. …
Hovedbestyrelse rettede blikket mod fremtiden
Hvordan løser IM bedst sine opgaver om 10 år? Det drøftede hovedbestyrelsen på sit møde i juni.
Indre Mission ansætter en digital projektkoordinator
Claus Haaning Andersen tiltræder 1. august i en nyoprettet stilling, hvor han skal være med til at udvikle og koordinere digitale løsninger på tværs…

Annoncer