Artikler fra impuls

Vi udvælger en artikel fra hvert magasin, som du kan læse helt gratis her på siden. Dyk ned i de spændende interviews og inspirerende reportager. Du får endnu mere som abonnent - start med et godt tilbud. Læs mere her.

Skovgårde Bibelcamping holdt i år, som det eneste sted i Indre Mission, klassisk bibelcamping med det blåhvide mødetelt

Det kræver en særlig indsats fra både tilflytteren og det nye fællesskab, hvis integrationen skal lykkes, mener storbysekretær Henrik Boje Jensen

Når fredstiderne kommer, må vi se dem som en mulighed for at række evangeliet videre

Måske udtrykket er på retur, men anliggendet må vi ikke miste: Gud ønsker at velsigne.

Fællesskaberne må sætte gode rammer op omkring diakoniens tjeneste, så folk ikke kommer på overarbejde

Peter Krüger lægger ikke vægt på, om han er dansk eller tysk, men på, at han er kristen

Hvis det stod til os mennesker, så ville vi tænke, at Guds krav skulle være til at overholde. Men når vi møder den sande Jesus, så kræver han konsekvent mere af os, end vi kan klare

Det er ikke de mange holdninger til, hvem Jesus er, der tæller, men hvordan dit og mit forhold til Kristus er

Med smil, kaffe og nære relationer hjælper værestedets ansatte og frivillige med at stille både fysiske, sociale og åndelige behov hos brugerne

I familien Winther Kristensen deler forældre og børn interessen for kunst. Det giver mange dybe samtaler om vigtige spørgsmål

Jesus afviser ingen på forhånd. Heller ikke de selvretfærdige

Selvom Emma Dyhr Pedersen ikke ved, hvad hun skal i fremtiden, er hun sikker på, at hun er på rette vej i Guds plan

Annoncer